Avtalevilkår:
Med mindre annet er skriftlig avtalt, vil en serviceavtale løpe i 3 år fra den 1. i måneden etter installasjon. Etter avtaleperiodens utløp fornyes serviceavtalen automatisk med 12 måneder av gangen og fortsetter å løpe med mindre avtalen skriftlig sies opp til Intility innen 3 måneder før neste fornyelse. En oppsigelse av Serviceavtalen skal alltid være skriftlig.
Tjenesten inkluderer fritt antall sider kopi, print og skann innenfor normal bruk. Normal bruk er begrenset oppad til et gjennomsnittlig maksimalt forbruk per måned tilsvarende funksjonssertifikatet på den aktuelle multifunksjonelle enheten. Kunden aksepterer at Intility årlig kan etterfakturere for overforbruk på fargevolum. Sort/hvitt utskrift og skanning er inkludert i månedsprisen i ubegrenset antall.
Serviceavtalen inneholder vedlikehold på den multifunksjonelle enheten installert på kundens adresse. Tjenesten dekker toner iht. normalt forbruk, trommel, deler, arbeidstid og reisetid. Tilleggskostnader kan tilkomme i tilfeller hvor kundens adresse (lokasjon) er utenfor sentrale strøk.
Kunden er selv ansvarlig for å bytte forbruksdeler og media. For enheter som er tilrettelagt med CRU (Customer Replaecable Units/deler som kan byttes av kunde) er kunden selv ansvarlig for å bytte forbruksdeler, herunder trommel og toner. Tjenesten inkluderer ikke etablering av tonerlager eller stifter, øvrig forbruksmateriell, frakt på toner eller feilaktig bruk av utstyret. Kunden aksepterer at enheten(e) kun benyttes til kundens interne bruk og ikke til et videresalgsformål.
Responstid: Innen neste virkedag.
Feil meldes på epost til support@intility.no eller per tlf: 24 10 34 00.
Leverandøren forbeholder seg retten til å øke service prisene i avtaleperioden som definert i våre standard salgs- og leveringsvilkår.