CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5535i/C5540i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED

Frontpage / Printing / Laser & Ink printers / CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5535i/C5540i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED
You have to log in to shop/see prices.
CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5535i/ C5540i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED (479ZZ323-1)

CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5535i/C5540i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED

SKU:
479ZZ323-1

Serviceavtale for Canon IR ADV C5535i/5540i. Tjenesten inkluderer fritt antall sider kopi, print og skan innenfor normalt bruk. I tillegg dekkes on-site service og support av multifunksjonsmaskinen. Dette sikrer at alle kostnader forbundet med utskrift er dekket til en fast måndelig kostnad.
Intility: Ikke på lager Distributør: Ikke på lager

Avtalevilkår:
Med mindre annet er skriftlig avtalt, vil en serviceavtale løpe i 3 år fra den 1. i måneden etter installasjon. Etter avtaleperiodens utløp fornyes serviceavtalen automatisk med 12 måneder av gangen og fortsetter å løpe med mindre avtalen skriftlig sies opp til Intility innen 3 måneder før neste fornyelse. En oppsigelse av Serviceavtalen skal alltid være skriftlig.

Tjenesten inkluderer fritt antall sider kopi, print og skan innenfor normalt bruk. Normalt bruk er begrenset oppad til et gjennomsnittlig maksimalt forbruk per måned tilsvarende funksjonssertifikatet på den aktuelle multifunksjonelle enheten og der sidevolum med fargebruk ikke kan overstige 5 000 sider. Kunden aksepterer at Intility årlig kan etterfakturere for overforbruk på fargevolum i henhold til veiledende klikkpris: kr. 0,30,- per side eks mva. Sort/hvitt utskrift og skanning er inkludert i månedsprisen i ubegrenset antall.

Serviceavtalen inneholder vedlikehold på den multifunksjonelle enheten installert på kundens adresse. Tjenesten dekker toner iht. normalt forbruk, trommel, deler, arbeidstid og reisetid. Tilleggkostnader kan tilkomme i tilfeller hvor kundens adresse (lokasjon) er utenfor sentrale strøk. 

Kunden er selv ansvarlig for å bytte forbruksdeler og media, For enheter som er tilrettelagt med CRU (Customer Replacable Units/deler som kan byttes av kunde) er kunden selv ansvarlig for å bytte forbruksdeler, herunder trommel og toner. Tjenesten inkluderer ikke etablering av tonerlager eller stifter, øvrig forbruksmateriell, frakt på toner eller feilaktig bruk av utstyret. Kunden aksepterer at enheten(e) kun benyttes til kundens interne bruk og ikke til et print videresalgsformål.

Responstid: Innen neste virkedag.

Feil meldes på epost til support@intility.no eller per tlf: 24 10 34 00.

Leverandøren forbeholder seg retten til å øke service prisene i avtale perioden som definert i våre standard salgs- og leveringsvilkår. 



Please note that although care has been taken in the degree of relevancy, pictures are for display purposes only, and product appearance may differ from what you see. If there are any discrepancies between the product headline, description and picture, the correct information will be in the product headline (i.e. computer systems may not come with monitors even if pictured that way). If anything is unclear, please email support before placing your order.