Vennligst vent...
Produktet ble lagt i handlekurven. Se handlekurven her
Om Intility Vilkår

CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5835i/C5840i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED

Forsiden Printing Skrivertilbehør CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5835i/C5840i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED
Du må logge inn for å handle/se priser.
CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5835i/ C5840i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED (479ZZ323-1)

CANON Serviceavtale - Canon IR ADV C5835i/C5840i - Responstid NBD - Toner Inklusive - PRIS PER MÅNED

Varenr.:
479ZZ323-1

Serviceavtale for Canon IR ADV C5835i/5840i. Tjenesten inkluderer 5 000 fargesider (A3 = A4*2) og fritt antall sort/hvitt-sider. I tillegg dekkes on-site service og support av multifunksjonsmaskinen. Dette sikrer at alle kostnader forbundet med utskrift er dekket til en fast månedlig kostnad.
Intility: Ikke på lager Distributør: Ikke på lager
Beskrivelse

Avtalevilkår:

Med mindre annet er skriftlig avtalt, vil en serviceavtale løpe i 3 år fra den 1. i måneden etter installasjon. Etter avtaleperiodens utløp fornyes serviceavtalen automatisk med 12 måneder av gangen og fortsetter å løpe med mindre avtalen skriftlig sies opp til Intility innen 3 måneder før neste fornyelse. En oppsigelse av Serviceavtalen skal alltid være skriftlig.
 
Tjenesten inkluderer fritt antall sider kopi, print og skann innenfor normal bruk. Normal bruk er begrenset oppad til et gjennomsnittlig maksimalt forbruk per måned tilsvarende funksjonssertifikatet på den aktuelle multifunksjonelle enheten. Kunden aksepterer at Intility årlig kan etterfakturere for overforbruk på fargevolum. Sort/hvitt utskrift og skanning er inkludert i månedsprisen i ubegrenset antall.
 
Serviceavtalen inneholder vedlikehold på den multifunksjonelle enheten installert på kundens adresse. Tjenesten dekker toner iht. normalt forbruk, trommel, deler, arbeidstid og reisetid. Tilleggskostnader kan tilkomme i tilfeller hvor kundens adresse (lokasjon) er utenfor sentrale strøk. 
 
Kunden er selv ansvarlig for å bytte forbruksdeler og media. For enheter som er tilrettelagt med CRU (Customer Replaecable Units/deler som kan byttes av kunde) er kunden selv ansvarlig for å bytte forbruksdeler, herunder trommel og toner. Tjenesten inkluderer ikke etablering av tonerlager eller stifter, øvrig forbruksmateriell, frakt på toner eller feilaktig bruk av utstyret. Kunden aksepterer at enheten(e) kun benyttes til kundens interne bruk og ikke til et videresalgsformål.
 
Responstid: Innen neste virkedag.
 
Feil meldes på epost til support@intility.no eller per tlf: 24 10 34 00.
 
Leverandøren forbeholder seg retten til å øke service prisene i avtaleperioden som definert i våre standard salgs- og leveringsvilkår. 

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.